Skip to content

Kiedy może okazać się pomocna infolinia PKO BP?

Spis treści

 PKO Bank Polski jest największym bankiem w Polsce, obsługującym ponad 10,5 mln klientów detalicznych. Większość z nich to seniorzy, ale PKO BP coraz częściej kieruje swoje produkty także do ludzi młodych. Aby zapewnić wysoki poziom obsługi klientów, PKO BP zatrudnia ponad 17 tys. osób, które wspierają klientów i dbają o zaspokojenie ich potrzeb.

PKO BP oferuje klientom infolinię czynną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jeśli jesteś klientem tego banku, warto mieć kontakt do infolinii w swoim smartfonie. Okaże się on niezwykle przydatny w najmniej oczekiwanym i najbardziej stresującym momencie, a najczęściej wtedy, gdy w pobliżu nie ma otwartego oddziału banku.

Pracownicy infolinii pełnią dyżur 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Dzięki temu uzyskasz niezbędną pomoc zarówno w poniedziałek o 10:30, jak i w piątek w nocy około północy w Sylwestra. Nie nadużywaj jednak uprzejmości infolinii – korzystaj z niej tylko w nagłych sytuacjach. Pamiętaj, że nie jesteś sam, a konsultanci muszą odebrać każde połączenie, nawet jeśli w kolejce czeka jeszcze 10 osób.

PKO Bank Polski udostępnia swoim klientom całodobową infolinię. W trosce o maksymalny komfort, jest ona dostępna bezpłatnie dla połączeń wykonywanych z Polski z wykorzystaniem numeru polskiego operatora (+48). Jeśli jednak dzwonisz z zagranicy lub korzystasz z usług operatora zagranicznego (innego niż +48), wówczas obowiązują standardowe opłaty za połączenie. Poniżej podajemy numer do infolinii PKO Banku Polskiego, która jest dostępna 24 godziny na dobę.

W PKO Banku Polskim działa infolinia, z którą można się skontaktować o każdej porze dnia i nocy. Uzyskasz pomoc nie tylko w nagłych sytuacjach, ale także dowiesz się więcej o ofertach kredytowych PKO BP oraz warunkach prowadzenia rachunku osobistego lub firmowego. PKO infolinia odpowie na wszelkie pytania, jakie możesz mieć przed podpisaniem umowy z bankiem PKO BP. Zachęcamy jednak do śledzenia oferty kredytowej i kontowej na naszej stronie internetowej oraz na stronie właściwego banku. Infolinię pozostawiamy dla osób, które znalazły się w kłopotliwej sytuacji i potrzebują pilnej pomocy kompetentnych osób. Dzięki naszemu rankingowi kredytów gotówkowych dowiesz się, jak aktualna oferta PKO Banku Polskiego wygląda na tle konkurencji. Natomiast z zakładki „Banki – opinie i recenzje” dowiesz się, czy PKO BP jest instytucją wartą zainteresowania.

 

3 komentarze

  1. Tomek
    20 czerwca 2022 @ 10:20

    Super, jestem zadowolony. Infolinia serwisowa z konsultantami to wielka szansa dla PKO BP.

    Oprócz tego, że zawsze można skorzystać z konsultacji, można również uzyskać pomoc w rozwiązaniu wszelkich problemów z bankiem.

  2. Jan
    20 czerwca 2022 @ 10:21

    Infolinia PKO BP to świetne źródło informacji dla osób, które potrzebują pomocy. Cieszę się, że istnieje taka infolinia, a konsultanci są gotowi do pomocy. Dobrze, że mamy to w naszym kraju.

  3. Sylwek
    20 czerwca 2022 @ 10:23

    Ja jestem zadowolony, konsultanci są gotowi udzielić mi pomocy w przypadku pytań dotyczących Twojego konta lub innych spraw, w których potrzebujesz pomocy. Posiadają oni szeroką wiedzę na temat wszystkich aspektów bankowości, w tym kredytów i kart kredytowych, a także polis ubezpieczeniowych.

Dodaj komentarz